Klacht afhandeling:

Wanneer u een klacht heeft, vragen wij u dit zo snel mogelijk aan ons te melden.

U kunt een klacht indienen via een e-mail naar klachten@gezondheidsverklaring-keuring.nl

te sturen met als onderwerp: Klacht.

Graag ten minste de volgende gegevens vermelden in uw e-mail:

  • Product
  • Aankoopdatum
  • Bestelnummer
  • Nauwkeurige omschrijving van de klacht.

U krijgt binnen uiterlijk 7 werkdagen een reactie van ons over de afhandeling van uw klacht.

Klachten met betrekking tot de geleverde dienstverlening van ons:

Het is natuurlijk niet de bedoeling dat u een onjuiste dienstverlening ervaart, graag uw klacht zo gedetailleerd mogelijk kenbaar maken aan ons via klachten@gezondheidsverklaring-keuring.nl.U krijgt binnen uiterlijk 7 werkdagen een reactie van ons over de afhandeling van uw klacht.

Geschil:

Indien een klacht of geschil niet door ons kan worden opgelost, adviseren wij de klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel op www.sgc.nl. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie.

Overige vragen
Heeft u nog andere vragen, neem gerust contact op via klachten@gezondheidsverklaring-keuring.nl.

Wij helpen u graag verder.